Ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία

Το πρόγραμμά στοχεύει να καταρτίσει σε καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές με χρήση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και εργαλείων μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα μπορούν:

Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Γεωργία

Κατά προτεραιότητα σε απόφοιτους γεωπονικής κατεύθυνσης. Δεκτοί επίσης γίνονται οι γνώστες πληροφορικής και αυτοματισμών, οι απασχολούμενοι στον αγροτικό τομέα και νέοι που ενδιαφέρονται για την εκσυγχρονισμένη αγροτική παραγωγή.
Το συγκεκριμένο Πρόγραμμα Κατάρτισης ασχολείται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τις Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Δίνονται οι ορισμοί του διαδικτύου και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και δίνεται έμφαση στην πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου, στον σχεδιασμό συστημάτων του και στην κατηγορία Β2Β. Αναλύονται οι μορφές του ηλεκτρονικού επιχειρείν και οι διεπιχειρηματικές συναλλαγές Β2Β. Ακόμη, αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα
Το παρόν πρόγραμμα αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση των βασικών δεξιοτήτων που πρέπει να έχει ένας πληροφορικά «εγγράμματος» πολίτης και ένας επαγγελματίας στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Περιλαμβάνει τη χρήση και τις λειτουργίες του δημοφιλούς λειτουργικού συστήματος Windows και τις εφαρμογές του Office, που αποτελούν τα βασικά εργαλεία του ηλεκτρονικού υπολογιστή για χρήση στο σπίτι, πολύ δε
Εξοικείωση των καταρτιζόμενων στη χρήση νέων τεχνικών και εργαλείων λογισμικού για την αυτοματοποίηση της ανάπτυξης, διαχείρισης και συντήρησης δικτυακών τόπων, καθώς και συστημάτων παροχής πληροφοριών και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου.

Κυκλική Οικονομία

Το παρόν γνωστικό αντικείμενο δίνει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την πλήρη κατανόηση της έννοιας της Κυκλικής Οικονομίας, αλλά και των αρχών της.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποσκοπεί στην εμβάθυνση γνώσεων ιδιαίτερα χρήσιμων στο χώρο της διοίκησης  έργων.

Ψηφιακό Μarketing

Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία του ψηφιακού marketing Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών σχετικά με τη σύγχρονη λειτουργία των ψηφιακών εργαλείων, με στόχο τον καλύτερο έλεγχο και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων στην επιχείρηση. Εφαρμογή της γνώσης, με τη χρήση πρακτικών εφαρμογών του ψηφιακού marketing. Εγκλιματισμός στο περιβάλλον του ψηφιακού marketing και των ψηφιακών