Θα ήθελα να παρουσιάσω τα ενδιαφέροντα μου σχετικά με τις Επιστήμες της Αγωγής, τους λόγους για τους οποίους θα ήθελα να συμπεριληφθώ στο Μητρώο εκπαιδευτών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και να παρουσιάσω τον εαυτό μου.
Το 2011 ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο βασικό τίτλο σπουδών μου στην Εκπαίδευση και Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έγινα αμέσως δεκτή στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Επαγγέλματα της Εκπαίδευσης και της Κατάρτισης: Κοινωνικοποίηση, Εισαγωγή και Ένταξη από το Université de Toulouse II- Le Mirail στη Γαλλία. Το 2010 είχα ήδη επιλεχθεί και συμμετείχα ως υπότροφος στο Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα μετακίνησης φοιτητών Erasmus 2010 με χώρα υποδοχής τη Γαλλία και συγκεκριμένα το Institut Universitaire de Formation des Maitres de Midi-Pyrenées και το Université de Toulouse II- Le Mirail στη Τουλούζ. Στη Γαλλία, όπου και ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές το 2012, διέμεινα συνολικά 7 χρόνια, ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου και εργαζόμενη με ιδιωτικό συμβόλαιο ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Από το 2017 διαμένω μόνιμα στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στην Πτολεμαΐδα, με την οικογένεια μου.
Παράλληλα με τις σπουδές μου ως νηπιαγωγός, είχα επιλέξει να εργάζομαι ως συνοδός εκπαίδευσης και διαβίωσης για Ά.μεΕ.Α στο Ειδικό Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα του Υπουργείου Υγείας συνοδεύοντας μια ομάδα 4 ενηλίκων με διαφορετικές ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις διακοπές τους. Η συγκεκριμένη εργασιακή εμπειρία με βοήθησε να συνειδητοποιήσω ότι παρά τις καλές προθέσεις και την αγάπη μου, δεν ήμουν κατάλληλα καταρτισμένη ώστε να προσφέρω τις αναγκαίες εκπαιδευτικές λύσεις που μου ζητούσαν οι εκπαιδευόμενοί μου και οι οικογένειές τους. Επέλεξα, λοιπόν, την περαιτέρω εκπαίδευσή μου σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, και πιο συγκεκριμένα στη Γαλλία, μία χώρα που με είχε εντυπωσιάσει με τη μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού και νομοθετικού πλαισίου της ώστε να συμπεριληφθούν όλοι οι μαθητές στη σχολική κοινότητα.
Ως εκπαιδευτικός σε δύο χώρες είχα την ευκαιρία να εργαστώ σε διαφορετικές τάξεις κοινωνικο-οικονομικού προφίλ βρεφικής, προ-νηπιακής και νηπιακής ηλικίας, αλλά και τάξεις ένταξης στο δημοτικό. Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική εμπειρία με οδήγησε να εφαρμόζω κάθε σχέδιο δράσης εξετάζοντας αρχικά τη συνθετότητα κάθε τάξης, βασιζόμενη στο διαφορετικό ρυθμό εξέλιξης του κάθε μαθητή, αναπτύσσοντας ευέλικτα πλάνα εκπαίδευσης και στοχεύοντας στην ολόπλευρη ανάπτυξη των δεξιοτήτων και ικανοτήτων του κάθε μαθητή σε βάθος χρόνου. Βασίζομαι περισσότερο στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, στη χρήση της μεθόδου project, αρκετά συχνά με διαθεματική προσέγγιση, και ενθαρρύνω τους μαθητές μου να προτείνουν, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν οι ίδιοι διαφορετικές δραστηριότητες. Αργότερα, επέλεξα να μεταφέρω αυτό τον τρόπο σχεδιασμού και υλοποίησης των διδασκαλιών μου και ως Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων.
Το 2018 συμμετείχα ως ομιλήτρια σε Ημερίδα ενημερωτικού χαρακτήρα και στην ακόλουθη Σχολή Γονέων που διοργανώθηκε από τον ιδιωτικό παιδικό σταθμό ”Το Παραμυθένιο Σπίτι”. Τα θέματα άπτονταν της Ειδικής Αγωγής, όπως η ενημέρωση των γονιών σχετικά με πιθανές αναπτυξιακές δυσκολίες του παιδιού και την πρώιμη παρέμβαση, και την ψυχολογική υποστήριξη και εκπαίδευση των γονιών για την καλύτερη προετοιμασία και προσαρμογή των παιδιών απέναντι σε πιθανές αλλαγές. Μέσα από την επαφή μου με την άτυπη εκπαίδευση των γονέων, αποφάσισα να επεκτείνω το πεδίο της δράσης μου στην Εκπαίδευση Ενηλίκων ακολουθώντας μια σειρά πιστοποιημένων σχετικών επιμορφώσεων στην Εκπαίδευση Ενηλίκων Εκπαιδευομένων, στην Οργάνωση και Σχεδιασμό Διδασκαλιών σε ενήλικους εκπαιδευόμενους και τη συμμετοχή μου στο Πρόγραμμα Ενδυνάμωσης και υποστήριξης γυναικών WOMENTORS του Europeen Active citizens funds και το Ίδρυμα Μποδοσάκη, με φορέα υλοποίησης το Ιδρυμα Λαμπράκη και το SolidarityNow. Σήμερα, παρακολουθώ ενεργά την πιστοποιημένη επιμόρφωση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
Επιθυμία μου είναι να σχεδιάζω και να εφαρμόζω προγράμματα εκπαίδευσης και διδασκαλίας στοχευμένα στις ατομικές και στις ομαδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ενήλικων και ανήλικων εκπαιδευομένων. Επιθυμώ να γνωρίζω και να αλληλεπιδρώ ενεργά με την ομάδα που διδάσκω, ώστε να μπορώ να την κατευθύνω και να την εμψυχώνω πιο αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Επιλέγω να αξιοποιώ τις υπάρχουσες γνώσεις των εκπαιδευομένων ώστε να συμμετέχουν ενεργητικά στη διαδικασία της μάθησης με κριτική σκέψη και την προσωπική τους άποψη. Ως σημαντικό κομμάτι των εκπαιδευτικών χαρακτηριστικών μου προσμετρώ τις διαπροσωπικές ικανότητες που απέκτησα μέσω της επαφής μου με διαφορετικούς εκπαιδευτικούς μετόχους (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διεύθυνση) καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες των εκπαιδευομένων ατόμων σε Ελλάδα και Γαλλία και της επαφής μου με ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον εργασίας.
Ειδικότερα, η επιθυμία μου είναι να διδάσκω και να μπορέσω να θέσω σε εφαρμογή τις ικανότητές που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια στην παιδαγωγική, στην υποστήριξη και στην εκπαίδευση ενηλίκων και ανηλίκων εκπαιδευόμενων.
Θα χαρώ πολύ να συμπεριληφθώ ως εκπαιδευτής στο Μητρώο Εκπαιδευτών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και να μου ανατεθεί η διδασκαλία ενηλίκων στην Παιδαγωγική, στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση Ενηλίκων.