Το παρόν Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης στοχεύει
Το συγκεκριμένο Δια Βίου Πρόγραμμα, φιλοδοξεί να αναπτύξει τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη μια φιλοσοφία επικοινωνιακών στρατηγικών και τεχνικών για την αντιμετώπιση συγκρούσεων, πρόκλησης άγχους, αλλαγών στη Διοίκηση, απρόοπτων καταστάσεων, όπως η σύγχρονη απειλητική μορφή πανδημίας με δυσμενείς επιδράσεις στην ομαλή λειτουργία, οικονομία και διοίκηση των Οργανισμών και Επιχειρήσεων.
Η ανάπτυξη και βελτίωση επικοινωνιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων είναι ιδιαίτερη χρήσιμη σήμερα, όπου το εργασιακό περιβάλλον παρουσιάζεται ολοένα και πιο πολύπλοκο, ευμετάβολο και συχνά απρόβλεπτο.
Το παρόν Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης αποσκοπεί στην απόκτηση βασικών γνώσεων στις επικοινωνιακές και εργασιακές δεξιότητες, σε τεχνικές διαχείρισης κρίσεων και αλλαγών, τις οποίες πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευόμενοι ως εργαζόμενοι σε Οργανισμούς και Επιχειρήσεις ως διευθυντικά στελέχη, προϊστάμενοι, τομεάρχες, γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη, ώστε να ενισχύσουν τις παραγωγικές δυνατότητες μέσα στον επαγγελματικό χώρο, να διευκολυνθούν σημαντικά στην αντιμετώπιση των εργασιακών προβλημάτων και αλλαγών στη διοίκηση, να κατανοήσουν την ηθική και την κοινωνική ευθύνη ενός Οργανισμού/ Επιχείρησης. Επιδιώκεται η ανίχνευση και η συνειδητοποίηση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων και συστημάτων επικοινωνίας σε συνάφεια με την ηθική των Οργανισμών/Επιχειρήσεων, την εταιρική και κοινωνική ηθική ευθύνη, την ηθική ηγεσία του σύγχρονου ηγέτη μέσα από την κατανόηση της σημαντικότητας του ρόλου του στην παραγωγική διαδικασία και του καθοδηγητικού του ρόλου στη διοίκηση. Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και ασταθές επιχειρησιακό περιβάλλον οι οργανισμοί και τα στελέχη τους βρίσκονται αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις και απαιτείται ευελιξία και προσαρμοστικότητα για την επιτυχή διαχείρισή τους. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ικανοτήτων, των τωρινών και μελλοντικών εργαζομένων, καθίσταται αναγκαία η εκπαίδευση στις ρητορικές-επικοινωνιακές τεχνικές, στα συστήματα επικοινωνίας, τα μοντέλα, στις θεωρίες σημειωτικής ανάλυσης, στις τεχνικές και μεθόδους διαχείρισης συγκρούσεων, στους προληπτικούς τρόπους αντιμετώπισής τους, στη διαπραγμάτευση και στη διαμεσολάβηση, στη λήψη αποφάσεων και στη δυναμική της ομάδας στη διοίκηση, στα ζητήματα που συνήθως απασχολούν σήμερα τη διοίκηση και γενικότερα στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων, στρατηγικών και τεχνικών που θα συμβάλλουν στην ικανότητα της διαχείρισης θεμάτων και κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον.
Προσδοκώμενα Αποτελέσματα
Απαιτούνται:
Η επιλογή των υποψηφίων θα πραγματοποιηθεί κατόπιν αξιολόγησης των δικαιολογητικών που έχουν επισυνάψει στην ηλεκτρονική αίτηση. Οι επιτυχόντες θα ενημερωθούν με μήνυμα στο προσωπικό τους e-mail που έχουν δηλώσει κατά τη διαδικασία της αίτησης.
Πιστοποιητικό Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. EQF-1 έως EQF-4
Επικοινωνία στη Διοίκηση,, Επικοινωνιακές Δεξιότητες στη Διοίκηση,2.Επικοινωνιακά Παιχνίδια Ρόλων
Επικοινωνία & Εικονική Πραγματικότητα, Συναισθηματική Νοημοσύνη & Εικονική Πραγματικότητα
Διαφήμιση και εικονική Πραγματικότητα
Συναισθηματική Νοημοσύνη στη Διοίκηση. Τεχνικές,Λήψη Αποφάσεων. Μέθοδοι Τεχνικές στη Διοίκηση,1.Δημόσιες Σχέσεις: Συνέντευξη, 2.Σύσταση Βιογραφικού