Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι:
Να καλυφθούν οι ανάγκες σχετικά με την κατανόηση των βασικών εννοιών και των χαρακτηριστικών της διαδικτυακής διαφήμισης.
Να δημιουργήσει ειδικές γνώσεις σχετικά με τη διαδικτυακή διαφήμιση ως εργαλείο της ψηφιακής επικοινωνίας και του marketing
απόφοιτοι Ανώτατης Εκπαίδευσης (Πανεπιστημιακής / ΤΕΙ) της ημεδαπής και της αλλοδαπής και απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία ή με ενδιαφέρον για το ρυθμιστικό πλαίσιο των εταιριών, με γνώση Η/Υ που γνωρίζουν να περιηγηθούν στο διαδίκτυο
Πιστοποιητικό Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. EQF-1 έως EQF-4
Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία της διαφήμισης και ιδίως την αυτόκλητη επικοινωνία, τη συγκριτική διαφήμιση, την έργω διαφήμιση, τη συγκαλυμμένη διαφήμιση, τη χορηγία, το product placement και το narrow casting και την τηλεοπτική διαφήμιση
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών σχετικά με τον εμπορικό, οικονομικό και κοινωνικό ρόλο, τη σύγχρονη λειτουργία και τη στρατηγική της διαφήμισης.
1. Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία των ειδών διαφήμισης
2. Μετάδοση συμπυκνωμένης γνώσης του ισχύοντος πλαισίου σχετικά με τη διαφήμιση.
3. Εξέλιξη της γνώσης και της αντίληψης του εκπαιδευόμενου στις σημαντικότερες μορφές ψηφιακής επικοινωνίας στο διαδίκτυο, μέσω του marketing.
4. Εγκλιματισμός στο περιβάλλον του ψηφιακού marketing και των ψηφιακών εργαλείων στο χώρο της διαφήμισης.
5. Ενημέρωση με τις σύγχρονες σημαντικές εξελίξεις των ειδών διαφήμισης.
6. Εμβάθυνση στις γενικές αρχές και βασικές έννοιες του ψηφιακού marketing και των ειδών διαφήμισης
1. Ενημέρωση σχετικά με τα είδη και τις μορφές διαφημιστικής καμπάνιας / εκστρατείας
2. Μετάδοση συμπυκνωμένης γνώσης του ισχύοντος πλαισίου σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια / εκστρατεία και τη μορφοτυπία της.
3. Εξέλιξη της γνώσης και της αντίληψης του εκπαιδευόμενου στις σημαντικότερες μορφές διαφημιστικής καμπάνιας / εκστρατείας.
4. Εγκλιματισμός στο περιβάλλον της διαφημιστικής καμπάνιας / εκστρατείας στο πλαίσιο της διαφήμισης.
5. Ενημέρωση και εμβάθυνση στις σύγχρονες σημαντικές εξελίξεις των μορφών διαφημιστικής καμπάνιας / εκστρατείας.
1. Ενημέρωση αλλά και εμβάθυνση στις γενικές αρχές σχετικά με τη λειτουργία των διαφημιστικών μέσων
2. Μετάδοση συμπυκνωμένης γνώσης του ισχύοντος πλαισίου σχετικά με τα διαφημιστικά μέσα.
3. Εξέλιξη της γνώσης και της αντίληψης του εκπαιδευόμενου στις σημαντικότερες μορφές διαφημιστικών μέσων.
4. Εγκλιματισμός στο περιβάλλον των διαφημιστικών μέσων απλών, συμβατικών και ψηφιακών
5. Ενημέρωση με τις σύγχρονες σημαντικές εξελίξεις των διαφημιστικών μέσων
1. Ενημέρωση αλλά και εμβάθυνση στις γενικές αρχές σχετικά με τη λειτουργία της διαδικτυακής διαφήμισης
2. Μετάδοση συμπυκνωμένης γνώσης του ισχύοντος πλαισίου σχετικά με τη της διαδικτυακής διαφήμισης.
3. Εξέλιξη της γνώσης και της αντίληψης του εκπαιδευόμενου στις σημαντικότερες μορφές της διαδικτυακής διαφήμισης.
4. Εγκλιματισμός στο περιβάλλον της διαδικτυακής διαφήμισης