Μετάδοση συμπυκνωμένης γνώσης του ισχύοντος πλαισίου σχετικά με το ψηφιακό marketing
Ενημέρωση με τις σύγχρονες σημαντικές εξελίξεις των ψηφιακών εργαλείων.
Εμβάθυνση στις γενικές αρχές και βασικές έννοιες του ψηφιακού marketing και των ψηφιακών εργαλείων
Εξέλιξη της γνώσης και της αντίληψης του εκπαιδευόμενου στις σημαντικότερες μορφές ψηφιακής επικοινωνίας στο διαδίκτυο, μέσω του marketing.
Να καλυφθούν οι ανάγκες σχετικά με την κατανόηση των βασικών εννοιών και των χαρακτηριστικών του ψηφιακού marketing.
Να δημιουργήσει ειδικές γνώσεις σχετικά με το Μάρκετινγκ μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, Μάρκετινγκ μέσω Δικτύου Συνεργατών, Παρασιτικό Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ μέσω Μηχανών Αναζήτησης, Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Μέσων, Μάρκετινγκ μέσω Κινητών Συσκευών
Προαπαιτούμενες γνώσεις – προσόντα- εφόδια: πρόσβαση στο διαδίκτυο – ικανότητα χρήσης Η/Υ
Κριτήρια Επιλεξιμότητας: απόφοιτος λυκείου
Στόχος: δημιουργία ομάδας με γνώση και προσόντα στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Πιστοποιητικό Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. EQF-1 έως EQF-4
Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία του marketing
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών σχετικά με τη σύγχρονη λειτουργία των ψηφιακών εργαλείων, με στόχο τον καλύτερο έλεγχο και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων στην επιχείρηση.
Ενημέρωση για τις σύγχρονες μορφές και τύπου