Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση

Ημερομηνίες

Έναρξη:

07/04/2025

Λήξη:

07/01/2026

Διάρκεια:

400 ώρες

Εκπαίδευση

Εξ Αποστάσεως

Κόστος

Κόστος:

180 €

Εκπτωτικές Πολιτικές:

NAI

Αιτήσεις εώς:

06/04/2025

Πληροφορίες

  • Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων
  • Ειδικούς παιδαγωγούς που εργάζονται με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες.
  • Διευθυντές και υπεύθυνους εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που θέλουν να ενσωματώσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Φοιτητές παιδαγωγικών και ειδικής αγωγής, που θέλουν να κατανοήσουν τις δυνατότητες της ΑΙ στην εκπαίδευση.
  • Ερευνητές και επαγγελματίες της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, που αναζητούν σύγχρονες τάσεις στη χρήση της ΑΙ στη διδασκαλία.
  • Γονείς μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, που ενδιαφέρονται να μάθουν πώς η ΑΙ μπορεί να υποστηρίξει τη μάθηση των παιδιών τους με μαθησιακές δυσκολίες.
  • Στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης, προσφέροντας εργαλεία και στρατηγικές που αξιοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για να υποστηρίξουν την εκπαίδευση στην ειδική.
  • Στην ενσωμάτωση της ΑΙ στην καθημερινή διδασκαλία, διευκολύνοντας τους εκπαιδευτικούς να προσαρμόζουν το μάθημα στις ανάγκες όλων των μαθητών, ανεξαρτήτως επιπέδου ή ικανότητας.
  • Στην ενίσχυση της εξατομικευμένης μάθησης, χρησιμοποιώντας την ΑΙ για να προσφέρει προσωποποιημένα μαθησιακά μονοπάτια και υποστήριξη, ειδικά για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες.
  • Στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών με κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις, ώστε να ενσωματώσουν την ΑΙ με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα στην τάξη, διασφαλίζοντας την προστασία των δεδομένων και την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας.
  • Στην ευαισθητοποίηση γύρω από τις δυνατότητες της ΑΙ στον τομέα της ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, προωθώντας μια σύγχρονη και καινοτόμο προσέγγιση στη διδασκαλία και μάθηση για την ειδική εκπαίδευση.

Οι εκπαιδευτικοί θα αναπτύξουν την ικανότητα να ενσωματώνουν την AI στην εκπαιδευτική τους στρατηγική, δημιουργώντας δυναμικές και ευέλικτες μαθησιακές εμπειρίες. Παράλληλα, θα κατανοήσουν τις ηθικές και κοινωνικές επιπτώσεις της χρήσης της AI στην εκπαίδευση, διαχειριζόμενοι τα ενδεχόμενα ρίσκα και αδικίες. Το σεμινάριο θα ενισχύσει την ικανότητα των εκπαιδευτικών να δημιουργούν εκπαιδευτικά εργαλεία με τη χρήση της AI, προάγοντας τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση και την αποτελεσματική διαχείριση των τάξεων στην ειδική αγωγή.

Με στόχο τη δημιουργία μιας κοινότητας συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών, το σεμινάριο θα προσφέρει την ευκαιρία για ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν υπεύθυνα και καινοτόμα τις τεχνολογίες AI στην καθημερινή διδασκαλία τους.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να ενισχύσει τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών, διευθυντών και άλλων ενδιαφερομένων στην αποτελεσματική χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και στην ασφαλή διαχείριση των δεδομένων και των προσωπικών πληροφοριών των μαθητών. Το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια της γνώσης σχετικά με τα εργαλεία και τις τεχνικές AI που ενισχύουν την εξατομικευμένη μάθηση, την αξιολόγηση και τη διαχείριση των τάξεων, παρέχοντας παράλληλα στρατηγικές για την εφαρμογή ηθικών και ασφαλών πρακτικών στην ειδική εκπαίδευση.

Η ομάδα στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος περιλαμβάνει εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου), οι οποίοι επιθυμούν να ενσωματώσουν τη Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαιδευτική τους πρακτική. Ειδικά, η ομάδα αυτή περιλαμβάνει:

  • Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Μαθησιακών Δυσκολιών: Που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της ΑΙ για να προσφέρουν εξειδικευμένη υποστήριξη σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες.
  • Παιδαγωγούς και Σχολικούς Συμβούλους: Που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες για την ενσωμάτωση εργαλείων ΑΙ στην εκπαιδευτική διαδικασία και την προώθηση της μαθησιακής ένταξης.

Διερεύνηση Εκπαιδευτικών Αναγκών:
Οι εκπαιδευτικοί που απευθύνεται το πρόγραμμα ενδέχεται να έχουν τις εξής ανάγκες:

  1. Ανάγκη για καινοτόμα εργαλεία διδασκαλίας: Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται σύγχρονα εργαλεία για να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και την εξατομίκευση στη διδασκαλία, προκειμένου να ανταποκριθούν στις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών τους, ειδικά σε συνθήκες διαφοροποιημένης μάθησης.
  2. Ανάγκη για υποστήριξη στη διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών: Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής αναζητούν εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να προσαρμόσουν το περιεχόμενο και τον τρόπο διδασκαλίας για μαθητές με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές δυσκολίες.
  3. Ανάγκη για ασφαλή και υπεύθυνη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης: Οι εκπαιδευτικοί ανησυχούν για τη σωστή και ασφαλή ενσωμάτωση της ΑΙ στις τάξεις τους, χωρίς να παραβιάζεται η προστασία των προσωπικών δεδομένων των μαθητών.
  4. Ανάγκη για συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη: Υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για συνεχιζόμενη εκπαίδευση, ώστε οι εκπαιδευτικοί να παραμένουν ενημερωμένοι σχετικά με τις τελευταίες τεχνολογίες και τις δυνατότητες εφαρμογής τους στην τάξη.

Κριτήρια Επιλογής:

  1. Επαγγελματικό Ενδιαφέρον: Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να μάθουν και να ενσωματώσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη στις διδακτικές τους πρακτικές και να προσφέρουν υποστήριξη σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες.
  2. Εμπειρία στην εκπαίδευση: Ανάλογα με το επίπεδο των συμμετεχόντων (εκπαιδευτικοί γενικής ή ειδικής αγωγής), θα προτιμώνται εκπαιδευτικοί που έχουν ήδη εμπειρία στην τάξη και αντιμετωπίζουν μαθησιακές ανάγκες ή προκλήσεις.
  3. Προθυμία για εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες: Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι ανοιχτοί στη χρήση νέων τεχνολογιών και να έχουν τη διάθεση να ενσωματώσουν την ΑΙ στις διδασκαλικές τους μεθόδους.
  4. Ανάγκη ενσωμάτωσης ΑΙ στην ειδική αγωγή ή μαθησιακές δυσκολίες: Εκπαιδευτικοί που εργάζονται με μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες, και αναζητούν λύσεις για την εξατομικευμένη μάθηση και υποστήριξη.
  5. Επιθυμία για βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας των μαθητών: Εκπαιδευτικοί που αναζητούν νέες προσεγγίσεις για να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση, τη συμμετοχή και την απόδοση των μαθητών στην τάξη.

2:Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Ανάλυση Διδακτικών Ενοτήτων :

  • Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Αναγκών: Να κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί τις ανάγκες τους και να εκφράσουν τις προκλήσεις και τους στόχους που συνδέονται με την εφαρμογή ΑΙ στην τάξη.
  • Εισαγωγή στην ΑΙ: Να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες και τεχνολογίες της ΑΙ και να κατανοήσουν την εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Ασφάλεια στην Εκπαίδευση: Να αναγνωρίσουν τις προκλήσεις ασφαλείας που σχετίζονται με τη χρήση της ΑΙ στην εκπαίδευση, με σκοπό την προστασία των δεδομένων και την ασφάλεια των μαθητών και των διδασκόντων.

Ωρες Διδασκαλίας: 11


  • Αναγνώριση κινδύνων: Εκπαίδευση για τους πιθανούς κινδύνους που σχετίζονται με τη χρήση εργαλείων ΑΙ στην εκπαίδευση, όπως η απώλεια ή διαρροή δεδομένων, ο διαχωρισμός ή οι προκαταλήψεις που μπορεί να επηρεάσουν τις αποφάσεις του ΑΙ.
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων: Ενημέρωση για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των εκπαιδευτικών, και κατανόηση των κανονισμών περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (όπως ο GDPR), καθώς και πρακτικές ασφαλείας για την προστασία αυτών των δεδομένων.
  • Εθιμοτυπία και ηθική: Σύνδεση της ΑΙ με τις ηθικές προκλήσεις, όπως η διαφάνεια στους αλγόριθμους, η εμπιστοσύνη στις τεχνολογίες και οι ευθύνες των εκπαιδευτικών όταν χρησιμοποιούν τέτοια εργαλεία.
  • Στρατηγικές διαχείρισης κινδύνων: Παρουσίαση στρατηγικών και εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώριση, την παρακολούθηση και την αποφυγή ή μείωση αυτών των κινδύνων.

Ωρες Διδασκαλίας: 11


  • Εξοικείωση με τα εργαλεία ΑΙ: Παροχή γνώσεων σχετικά με τα βασικά εργαλεία ΑΙ που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση, όπως εφαρμογές και πλατφόρμες που βοηθούν στη δημιουργία προσαρμοσμένων μαθημάτων, στη διαχείριση της τάξης, στην αξιολόγηση των μαθητών και στην εξατομίκευση της μάθησης.
  • Κατανόηση των δυνατοτήτων των εργαλείων: Διευκρίνιση των τρόπων με τους οποίους αυτά τα εργαλεία μπορούν να βελτιώσουν τη διδασκαλία, προσφέροντας καλύτερη παρακολούθηση των μαθητών, αυτοματοποιημένες αξιολογήσεις, εξατομικευμένη μάθηση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες.
  • Διασφάλιση ασφάλειας και προστασίας δεδομένων: Εκπαίδευση για την ασφαλή χρήση αυτών των εργαλείων, συμπεριλαμβανομένων των πρακτικών που εξασφαλίζουν την προστασία των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τους κανονισμούς περί προστασίας δεδομένων (όπως ο GDPR).
  • Ανάπτυξη στρατηγικών ενσωμάτωσης ΑΙ στην τάξη: Παροχή στρατηγικών και οδηγιών για την ορθή ενσωμάτωση των εργαλείων ΑΙ στην καθημερινή διδασκαλία, με σκοπό τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας χωρίς να διακυβεύονται τα δεδομένα ή η ηθική της μάθησης.
  • Δημιουργία διαφανούς και αξιόπιστου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος: Εξασφάλιση ότι η χρήση των εργαλείων ΑΙ είναι σύμφωνη με τις αρχές της διαφάνειας και της υπευθυνότητας στην εκπαίδευση, δημιουργώντας έτσι ένα αξιόπιστο και ασφαλές περιβάλλον για τους μαθητές.

Ωρες Διδασκαλίας: 11


Εξασφάλιση ότι τα εργαλεία ΑΙ θα χρησιμοποιούνται με τρόπο που να ενισχύει τη μάθηση των μαθητών με ειδικές ανάγκες, προσφέροντας εξατομικευμένες, ασφαλείς και αποτελεσματικές λύσεις, ενώ διατηρείται η προστασία των προσωπικών δεδομένων τους.


Ωρες Διδασκαλίας: 11


Ο σκοπός είναι να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί με τη χρήση εργαλείων ΑΙ για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την πρόοδο των μαθητών τους με ασφαλή και υπεύθυνο τρόπο, διασφαλίζοντας την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους και ενισχύοντας τη μάθηση μέσω εξατομίκευσης και ανατροφοδότησης.


Ωρες Διδασκαλίας: 11


Ο σκοπός είναι να επιτευχθεί η εξατομικευμένη υποστήριξη των μαθητών μέσω της χρήσης ΑΙ, ώστε να καλυφθούν οι ιδιαίτερες ανάγκες τους, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων και την ασφάλεια στη διαδικασία της μάθησης.


Ωρες Διδασκαλίας: 11


Ο σκοπός είναι να χρησιμοποιηθεί η Τεχνητή Νοημοσύνη για την ανάπτυξη δημιουργικών, διαδραστικών και εξατομικευμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, οι οποίες ενισχύουν την μάθηση και την εμπλοκή των μαθητών, με ταυτόχρονη διασφάλιση της ασφάλειας και προστασίας των δεδομένων τους.


Ωρες Διδασκαλίας: 11


Ο σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα εξατομικευμένο και υποστηρικτικό μαθησιακό περιβάλλον που χρησιμοποιεί εργαλεία ΑΙ για να προσαρμόσει τη μάθηση στις μοναδικές ανάγκες των μαθητών, ενώ ταυτόχρονα να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα και να ενισχύει τη μάθηση με υπεύθυνο τρόπο.


Ωρες Διδασκαλίας: 11


Ο σκοπός είναι να διασφαλιστεί ότι η χρήση εργαλείων ΑΙ στην εκπαίδευση γίνεται με υπεύθυνο και ασφαλή τρόπο, προσφέροντας στα μαθησιακά περιβάλλοντα δυνατότητες για την ενίσχυση της μάθησης, ενώ παράλληλα προστατεύονται τα δεδομένα και τα προσωπικά δικαιώματα των μαθητών.


Ωρες Διδασκαλίας: 11


Ο σκοπός είναι να κατανοήσουμε πώς τα εργαλεία ΑΙ επηρεάζουν την εκπαίδευση, να αναλύσουμε την απόδοσή τους σε πραγματικές συνθήκες τάξης και να διασφαλίσουμε ότι η εφαρμογή τους συμβάλλει θετικά στη μαθησιακή διαδικασία και στην ασφάλεια των μαθητών, ειδικά εκείνων με ειδικές ανάγκες.


Ωρες Διδασκαλίας: 11


Επικοινωνία:

6987071655 Κόντης Σπυρίδων  spiroskontis@yahoo.com

6985730409 Μαγιολαδίτης Μάριος magioladitisi@gmail.com

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Συμπλήρωσε την Αίτηση Συμμετοχής στο Πρόγραμμα ή κάνε εγγραφή με το email σου στο Newsletter , για να μαθαίνεις νέα του προγράμματος και του Κ.Ε.ΔΙ.Β.Μ.

Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Λογοκλοπή

  1. Για τα πνευματικά δικαιώματα:
    1. Η αναπαραγωγή ολόκληρου ή τμημάτων πνευματικών έργων τρίτων προσώπων (βιβλίων, άρθρων, εργασιών, έργων εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών κ.λπ.), καθώς και η μετάφραση, η διασκευή, η παραποίηση ή απομίμησή τους, χωρίς την άδεια του δημιουργού τους, απαγορεύεται από το νόμο, ανεξάρτητα από τη μορφή με την οποία αυτή γίνεται (έντυπη, ηλεκτρονική, φωτογραφική, κλπ.) και συνιστά αστικό και ποινικό αδίκημα, συνάμα δε και σοβαρή πειθαρχική παράβαση.
    2. Κάθε δημιουργός ή συνδημιουργός έργου δικαιούται να αναφέρεται και να αναγνωρίζεται ως τέτοιος, απολαμβάνοντας και τα τυχόν περιουσιακά δικαιώματα που απορρέουν από το έργο.
    3. Η παράλειψη της αναφοράς της πνευματικής εισφοράς τρίτων προσώπων σε δημοσιευμένο έργο ή, αντίθετα, η συμπερίληψη προσώπου ως δημιουργού ή συνδημιουργού σε έργο, στο οποίο δεν εισέφερε προσωπικό δημιουργικό έργο, συνιστούν σοβαρά πειθαρχικά παραπτώματα και μπορούν να έχουν και άλλες νομικές συνέπειες. Σε περίπτωση έργου που είναι αποτέλεσμα της πραγματικής δημιουργικής συνεισφοράς περισσοτέρων προσώπων, τα πρόσωπα αυτά πρέπει να αναφέρονται όλα ως συνδημιουργοί του έργου κατά τη σειρά της σπουδαιότητας της συμβολής τους.
    4. Η εκμετάλλευση των περιουσιακών δικαιωμάτων που προκύπτουν από δικαιώματα βιομηχανικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας από τον δημιουργό ή τον εφευρέτη μπορεί να υπόκειται σε περιορισμούς, προκειμένου, ιδίως, για έργα που παρήχθησαν με τα μέσα ή τη χρηματοδότηση του Π.Δ.Μ. ή άλλου φορέα.
    5. Για τη ρύθμιση των πνευματικών δικαιωμάτων ερευνητικών έργων τα οποία εκπονούνται στο Π.Δ.Μ., πρέπει να υπογράφονται με την έναρξη των έργων αυτών σαφείς συμβάσεις ή πρωτόκολλα ανάμεσα στο Π.Δ.Μ. ή τον χρηματοδότη του έργου, τον υπεύθυνο του έργου και όλων των μελών της ερευνητικής ομάδας.
    6. Το Π.Δ.Μ. αποκτά δικαίωμα επί των αποτελεσμάτων της έρευνας, εφόσον αυτή διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του ή χρηματοδοτείται από αυτό ή γίνεται με τη χρήση του ονόματός του. Εάν το αποτέλεσμα της έρευνας αποδώσει οικονομικά οφέλη, οι ερευνητές οφείλουν να το γνωστοποιούν εγγράφως στο Ίδρυμα και να συνάπτουν από κοινού σύμβαση εκμετάλλευσης.
  2. Για τα θέματα λογοκλοπής:
    1. Η λογοκλοπή ή η ευθεία παραβίαση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πλέγμα των διατάξεων περί πνευματικής ιδιοκτησίας συνιστά σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα, ιδιαίτερα όταν διαπράττεται από μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας και απαντάται σε έργα που εμφανίζονται ως πρωτότυπα έργα του συγγραφέα τους.
    2. Εφαρμόζοντας στην πράξη τα προβλεπόμενα από την Ευρωπαϊκή χάρτα του ερευνητή και σε συνάφεια με την επαγγελματική ευθύνη των διδασκόντων για την πρόληψη της λογοκλοπής (plagiarism), το Π.Δ.Μ. παρέχει στους καθηγητές και το λοιπό διδακτικό προσωπικό τη δυνατότητα ελέγχου των εργασιών με ανάλογο λογισμικό (turnitin, http://turnitin.com/).
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας δια μέσω του Κέντρου Εκπαίδευσης Δια Βίου Μάθησης θα προβεί στην επεξεργασία, ως υπεύθυνος επεξεργασίας, των προσωπικών δεδομένων που περιλαμβάνονται στην αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και στα δικαιολογητικά συμμετοχής των ενδιαφερομένων στην παρούσα πρόσκληση με σκοπό την  επιλογή τους και τη συμμετοχή τους στο επιμορφωτικό πρόγραμμα. Νομική βάση για την επεξεργασία αποτελεί η παράγραφος 1 στοιχείο ε του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 και το άρθρο 5 του ν. 4624/2019 (εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας). Τα προσωπικά δεδομένα θα διαβιβάζονται κατά περίπτωση νομίμως σε συνεργαζόμενους φορείς (ενδεικτικά Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), καθώς και στις αρμόδιες για την διαχείριση και έλεγχο των Κέντρων Εκπαίδευσης Δια Βίου Μάθησης. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα τους, διόρθωσης ανακριβών ή συμπλήρωσης ελλιπών δεδομένων, διαγραφής των δεδομένων αν δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή υποβλήθηκαν κατ' άλλο τρόπο σε επεξεργασία ή αν αντιτίθενται στην επεξεργασία εφόσον δεν υπάρχουν επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι για την επεξεργασία, και περιορισμού της επεξεργασίας. Για κάθε ζήτημα σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθύνεται στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, επικοινωνώντας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@uowm.gr. Στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος θεωρεί ότι θίγεται κατά οποιονδήποτε τρόπο η προστασία των προσωπικών του δεδομένων, μπορεί να προσφύγει στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr).
TOP
Μετάβαση στο περιεχόμενο