Είμαι απόφοιτος 1996 του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης με πτυχίο Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, κατεύθυνση:
Φιλοσοφία. Απέκτησα το 2010 το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο Πρόγραμμα Σπουδών: «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Ψηφιακού Διδακτικού Υλικού», από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στον Βόλο.
Παράλληλα εργάστηκα ως φιλόλογος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε δημόσια σχολεία της χώρας., πραγματοποιώντας καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις σε προγράμματα Erasmus και e twinning. Από το 2003 έως το 2006 συνεργάστηκα ως Υπεύθυνη για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα (στο νομό Τρικάλων) για τα Πανεπιστήμια Ιωαννίνων και Θεσσαλίας: «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» (Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ Π) με αρμοδιότητες:
- Απογραφή του μαθητικού δυναμικού, καταγραφή των δημογραφικών στοιχείων της περιοχής αναφοράς
- Παρακολούθηση και στήριξη των μαθητών σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους
- Διαμεσολάβηση ανάμεσα στο σχολείο και το οικογενειακό περιβάλλον του πληθυσμού
- Συνεργασία με φορείς όπως: Νομαρχιακή και τοπική Αυτοδιοίκηση, πολιτιστικοί σύλλογοι, στελέχη του μηχανισμού της εκπαίδευσης)
- Στήριξη επιμορφωτικών δραστηριοτήτων του Προγράμματος (διοργάνωση ημερίδων, σεμιναρίων κ.ά.)
Το Πρόγραμμα υλοποιήθηκε αρχικά από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Παπακωνσταντίνου Παναγιώτη και στη συνέχεια από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Βόλο, με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Ν. Μήτση.
Έχω συμμετάσχει σε συνέδρια και σεμινάρια στην Ελλάδα τόσο ως εισηγήτρια όσο και ως επιμορφούμενη σε τομείς όπως, διαπολιτισμική εκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός, διδακτική λογοτεχνίας με χρήση νέων τεχνολογιών, δημιουργική γραφή-μυθοπλασία, χρήση λογισμικών στη διδακτική της λογοτεχνίας και της γλώσσας.
Από το 2017 έως και σήμερα εργάζομαι ως διοικητικός υπάλληλος στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων.
Mε την εγγραφή μου στο Μητρώο του ΚΕΔΙΒΙΜ ευελπιστώ σε μελλοντική συνεργασία στην υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων που αφορούν την επιμόρφωση εκπαιδευομένων σε προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και διαμεσολάβησης, διδακτική γλώσσας-λογοτεχνίας με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.